مژه‌هايي سياه، فردار و حجيم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام.خوشحالم که به وبلاگ من سرزدید..

آمار مطالب

:: کل مطالب : 103
:: کل نظرات : 114

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 28
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 28
:: بازدید ماه : 385
:: بازدید سال : 969
:: بازدید کلی : 46891

RSS

Powered By
loxblog.Com

درباره سلامتی جسمی روانی و اجتماعی زنان

مژه‌هايي سياه، فردار و حجيم
چهار شنبه 19 شهريور 1393 ساعت 7:47 | بازدید : 684 | نوشته ‌شده به دست زویا | ( نظرات )

گرد و خاک، عرق، ريمل و... مي تونه روي مژه ها متراکم بشه که براي تميز کردنش گاهي نيازه که با آب ولرم کمپرس کنيم.

چشم پزشک ها ميگن مژه ها را با شامپو بچه شست و شو بدين.

با بالا رفتن سن مژه ها تغيير پيدا مي کند؛ اگر پري يا طول مژه هاتون تغيير کرد، نگران نشين چون با بالا رفتن سن مژه ها نازک مي شه. براي پر و زيبا نگه داشتن مژه ها بايد به برنامه روزانه تون مکمل هايي مثل ويتامين B (بيوتين) اضافه کنين.

فر مي تونه به مژه ها آسيب برسونه؛ فرمژه مي تونه باعث کنده شدن مژه ها از ريشه بشه. اما نگراني اصلي اينه که مژه ها مي شکنه. به جاي استفاده از فرمژه اونارو به آرامي به مدت ۱۰ ثانيه فشار بدين.

گاهي مژه ها خيلي بلند ميشه

داشتن مژه بلند آرزوي هر دختر خانوميه اما مژه هايي که بيش از حد بلند ميشه مي تونه دردناک و دردسرساز باشه. هورمون هايي که گاهي باعث ابروهاي پيوندي ميشه باعث رشد بي رويه مژه ها هم ميشه. اگر نياز به کوتاهي مژه دارين، از يک آرايشگر کمک بگيرين.

ريمل هاي ضد آب، باعث آزار و اذيت مي شه

در برابر مواد موجود در ريمل هاي ضد آب مانند «ديمتيکون کوپلي‌ال» و «سيليکون» واکنش هايي مانند خارش، آب ريزش چشم و... به وجود مياد. پس از ريمل هايي با فرمول هاي طبيعي و عاري از ماده نگه دارنده و بو استفاده کنين تا چشم دچار خارش نشه.

کاشت مژه خطرناکه

مواد موجود در چسب ها مانند فرمالوئيد باعث ناراحتي چشم ها ميشه. در صورت استفاده نادرست ممکنه مژه هاي طبيعي نيز کنده بشه. مي تونين با مواد طبيعي مژه هاي بلندتر و پرتر داشته باشين؛ کافيه به مدت ۲ تا ۳ هفته از يکي از اين روش ها استفاده کنيد تا در طول، حجم و رنگ مژه هاتون تغيير ايجاد شه.

پيشنهادها: 1- يک زرده تخم مرغ را با يک قاشق غذاخوري گليسيرين خوب مخلوط کنين و با گوش پاک کن روي مژه هاتون بمالين و بذارين يه ساعت بمونه، بعد با آب سرد شست و شو بدين. اين کار رو هفته اي ۳ بار تکرار کنين. زرده تخم مرغ غني از امگا۳، چربي، ويتامينE و ميکرونيوترينيت است که با خشکي و شکنندگي مقابله مي کنه و باعث ميشه مژه هاتون سالم، قوي و پرپشت بشه. گليسيرين نيز به عنوان نرم کننده عمل مي کنه و با حفظ رطوبت، مژه ها را نرم و پرپشت نگه مي داره.

2- روغن بادام، زيتون و نارگيل را با هم مخلوط کنين و با استفاده از برس ريمل تميز به مژه ها بمالين. از ريشه شروع کنين، به مدت ۵ ثانيه نگه دارين اين کار را ۴ تا ۵ بار قبل از خواب تکرار کنيد. روغن بادام غني از ويتامين هاي A،B و E است و باعث تقويت مژه ها ميشه. روغن نارگيل، باعث رشد بيشتر و تيره شدن مژه ها ميشه. روغن زيتون، غني از ويتامين E و اسيداوليکه.

۳ - کپسول ويتامين E و ژل آلوئه ورا را خوب با هم مخلوط کنين و با کمک گوش پاک کن به مژه ها بمالين. ويتامين E به رشد و پر حجم شدن مژه ها کمک مي کنه. آلوئه ورا نيز باعث تغذيه مژه ها ميشه.

4- وازلين رو به آرامي به مدت ۲ تا ۳ دقيقه به مژه ها بماليد. رطوبت وازلين باعث ميشه پوسته هاي روي پلک ها کم بشه. وازلين باعث بهبود جريان خون و در نتيجه رشد مژه ها ميشه. خيلي دقت کنين که مواد داخل چشمتون نشه. بهتره زماني که از منزل خارج نمي شين استفاده کنين.




:: برچسب‌ها: مژه , تقویت , سلامتی مو , زیبایی , طبیعت درمانی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: